miércoles, 10 de diciembre de 2008

Per molts anys!!!


Germaneta, moltes felicitats!!!

Seré breu, més que res perquè d'aquí 5 minutets t'hem de fer entrega d'aquest petit obsequi que hem aconseguit construir gràcies a tota la gent que t'aprecia; ja saps que vaig de bòlid (s'escriu així? jejeje)igual que també saps que sóc una mica despistat i total, que fins ara no m'hi he pogut posar...

"Quan siguis gran ho entendràs!!!" Fa ràbia eh aquesta frase?
Doncs tranquila que ara ja no te la pot dir ningú, ni jo mateix. Ara ja ets gran! Sí Marta sí, però pensa que encara que siguis gran podrem seguir fent tonteries, aprofitant al màxim cada moment i mantenir converses "estúpides" (fíxa't en les cometes) on jo acabo fent un monòleg. Converses en les quals m'escoltes i intentes entendre'm. Això, entre d'altres coses ho fas molt bé: escoltar i posar-te en el lloc dels altres.
Marta ets genial!Et considero una gran persona, una gran germana i t'estimo moltíssim!

Moltes felicitats Marta, Marteta, Martó, Tó, Martona, Pauet... I les infinites personalitats que pot generar la teva imaginació, que és fantàstica!

Una abraçada i un petonás!!!

Ramonet.


PS: M'agradaria dir-te moltes més coses però el temps se m'acaba i tranquila que al llarg de tots els aniversaris que et queden i les nostres converses t'ho aniré explican!

No hay comentarios: