miércoles, 17 de diciembre de 2008

GRÀCIES A TOTS

Estimada Aranya Peluda,

Avui, onze de desembre de 2008, m’han fet un regal preciós. M’han donat una capseta i quan l’he obert hi he trobat una tira de paper amb una direcció: aranyapeluda.blogspot.com. He rigut i després he anat cap a l’ordinador, i sense tenir ni idea del què m’hi esperaria dins, he entrat al bloc. I he sentit moltes coses que no sé com explicar. És per això que, tot i que no sé gaire bé com fer-ho, vull donar les gràcies a totes les persones que hi han escrit... Per haver-me dedicat un moment, i haver aconseguit, entre tots, soprendre’m i fer que pogués sentir tan intensament. Perquè és molt especial que moltes de les persones que, de maneres diferentíssimes, han format part de la teva vida, et felicitin, i per un dia, et facin sentir única, estimada.
Moltíssimes gràcies!!!
Marta, To, Marteta, Toto, Martona...

PD. I m’agradaria dir-los també que aquest petit text no ha aconseguit, ni de bon tros, expressar tot el que vaig sentir quan llegia el bloc. Que em quedo curta però, de debò, se m’acaben les paraules.

No hay comentarios: