miércoles, 10 de diciembre de 2008

Marteta! Simplement et vull dir que m’agrada poder compartir amb tu converses, baralles, tonteries, migdiades, balls... .m’agrada deixar-te la meva roba i que me la deixis tu a mi...m’agrada arribar a casa i trobar-te amb un vestit fent bogeries, o veure com t’emociones quan surt un llibre o una pel·li que portes temps esperant... m’agrada que em demanis estressada un euro per agafar el bus, o que et passi música, i poder anar a la uni amb tu mentre escoltem el matí i la mare que el va parir...m’agrada veure la cara de sobada que fas quan t’has adormit i arribes tard algun lloc...m’agrada veure’t a dalt d’un escenari i pensar: ei! Que aquesta és la meva germana !i que siguis la meva model quan vull fer fotos...m’agrada aprendre de tu! i m’agrada saber que seguirem tenint aquests momentets, en fi.. que no acabaria mai de dir coses que m’agraden de tu ... vals molt! i avui t’ho dic perquè és un dia una mica màgic, i com que a tu això de la màgia et va...tanca els ulls i demana un desig...GÜINGARDIUMLEBIOSA! Segur que es fa realitat.
Saps que si vols alguna cosa sóc a poques passes del teu llit! Així que vine’m a veure de tant en tant...i.. si la nit se’t fa llarga jo intentaré escorçar-la!Segueix caminant amb aquets saltirons i somriures tant guays!

PER MOLTS ANYS!
Anna, la teva germaneta

No hay comentarios: