jueves, 11 de diciembre de 2008

FELICITATS tOtOOO!


buniqeta!
se q vaig tard, com sempre...
xo se qe tes igual axi qe FELICITATS PRESIOSA!
be, be, el cuarteto maravilla ja es major d'edat de vritat.. i tampoc hem hagut d'esperar gaire eh? pq ha passat toooot tan rapidisim.. oi q si? no ens n'hem adonat i de cop ja som majors..
no em puc enrecordar de tots els moments q he rigut am tu, ni de tots els momens en q ens hem enfadat, ni tots en els q hem cantat ni somiat juntes. pero continuen senti, dintre nostre.. i tots aqets moments i momentets q hem passat juntes han fet molt en la nostra manera de creixer i evolucionar.. i sempre cap a be.
t'he dit milions de cops q ets especial i es pq ho penso de veritat.
se que lluitaras pels teus somnis i qe si no et veus capaç de fer-ho sola, demanaras une empenteta x arribar a assolir els teus deitjos.. saps qe jo estic aqi x donar-te un cop de ma quan et faci falta i x poder continuar vivint juntes mil moments.
se q et tinc. i q si vui i nesesitu veuret, et veure.
t'estimo molt marta, 18 petonassos.

No hay comentarios: