miércoles, 10 de diciembre de 2008

Per molts anys!

Hola Marta, sóc la Maria Guillamet i després d'anys de no saber res de tu m'ha arribat la notícia del teu divuitè aniversari. Per molts anys i que en puguis complir molts envoltada de totes les persones que t'estimen!

A l'estudi de casa encara tinc enganxada una fotografia amb un marc de cartolina que em vares fer com a record d'unes colònies al Delta. Ara, abans d'escriure't, l'he despenjada i hi diu "curs 98-99". Fa deu anys, com passa el temps! però no us he oblidat. He buscat aquella foto que ens feien a final de curs i encara puc dir el nom de gairebé tots els de la classe. En tinc molt bon record.

Jo continuo vivint a Barcelona però ja no faig de mestra (em vaig jubilar el curs passat). Ara aprofito per fer les coses que al treballar no podia.

Bé Marta, avui només volia felicitar-te i desitjar-te que passis molt bon dia i que continuïs sent una persona tan sana, humana i alegre com jo et recordo.

Una abraçada,
Maria

No hay comentarios: