martes, 2 de diciembre de 2008

Alerta: una noia molt maca a fet 18 anys!!


Ja tens 18 i amb aixó les responsabilitats socials i personals que impliquen... jujuu!! bé, jo ja estic amb les meves filosofades de sempre...

Habiam senyoreta, ara et veig quasi cada dia a la facultat jejeje, aixó fa que la nostra relació estudiantil s'allargui considerablement (Si t'enrecordes, nosaltres ens coneixem de l'institut). Després d'aixó, també ens vam conèixer als Postres de Nadal, jejeje, que divertits que van ser aquells tres Nadals, he Marteta!! jijijij!!! el primer feies de neboda així tan maca amb el pessebre (jo només vaig participar els tres últims anys).

Resumint, m'alegro molt d'haver-te conegut i d'haver passat aquests moments junts, que tot i no ser molt íntims sabia que l'ànima de la Marta Figueras estava en l'ambient ;). Moltes gràcies per tot senyoreta i que la majoria d'edat no t'espalli, sinó que sigui moments de mirar cap al futur i sé una bona mestra, e!! :D jejejeje!!!

Mil petons!!!
Oriol Valbuena Sanchez
Hola reieneta!!!

Guapa que ja en són 18,eh!!! i sembla ahir mateix que et vaig conèixer, a tu i a tots els altres,jejeje!!! Encara recordo el respecte que em feia anar al grup de teatre dels dijous, perquè no sabia què m'hi trobaria, i la veritat és que me n'alegro moltíssim d'haver-me animat al final a venir en aquell grup, ara ja fa tants anys... perquè gràcies això vaig descobrir unes bellíssimes persones en aquell grup!! Doncs sí, ja fa molt de tot allò, encara recordo la primera obra de teatre que vam fer junts; t'enrecordes que erem una classe que buscava director per una obra de teatre o una cosa així?? jeje, sort que vam anar millorant el material, fins aconseguir fer obres tant bones com La Casa de Bernarda Alba!!! Allò si que va ser una senyora obra, i ens va sortir tant bé!! Som unes artistes!!!! saps, jejeje, ara fa res vaig acabar de grabar una obra de teatre per la ràdio, era la primera que feia, i precisament és la de la Bernarda (27 de desembre a les 16:00, al 89.4), pues eso, jejeje, i cada cop que escoltava el paper de la Adela, me'n recordava molt de tu, i de lo bé que vas clavar aquella obra!!!!
Bueno després d'aquesta presentació, dir-te que em caus de conya, ets una noia molt divertida, i autèntica!!! per lo que conec de tu sempre has dit les coses que penses i sense embuts, ets molt original amb tot el que fas, i a sobre ets un encant de persona, tot aquest conjunt (i coses que em deixo segur), fan que tinguis un carisme i una personalitat molt difícils de repetir en una altre persona, si Martona ets d'allò més especial!!! i aixó és una de les principals coses que fa que tinguis tanta gent que t'estima al voltant, perquè per ser tal com ets i sense reserves fa que et mereixis això i més!!!
Sigues molt feliç Martona, que és la cosa més principal que ha d'aconseguir una persona, no canviïs mai com ets, i si ho fas que sigui per ser millor encara, senzillament ets GENIAL!! NO HO DUBTIS!!!
Un petonet molt gran, i espero que disfrutis molt del dia del teu aniversari!!! T'estimo molt!!!
Marta Vilalta Carbonell


No hay comentarios: