viernes, 14 de noviembre de 2008

Hola Marteta!!! sóc l'Oriol Valbuena!!!!
18 anysssssssssss uoooooooooooooooo... des dels 12 que et conec hem passat coses junts, e!! no de manera molt directa potser però hem compartit moltes experiències i moments que no oblidaré mai... com per exemple: Postres??? jajajajaja.... si, si!!! Akell vers que el digui... (jo encara no hi era quan el vers, però sé la història ;))

Si, neboda, a l'espera d'un nou Postres, de moment et veig per la facultat i de tan en tan et pregunto: com estàs Marta? com et va el teu ja Bolonya?? jajajaj... és més dur el teu que el meu, ja ho sabem...

Bueno, dit el dit que moltes felicitats i ja que tinc a la Marta Vilalta al costat té la paso que segur que et recorda alguna cosa de teatre. Vaig a fer el dinar; ens veiem adulta!!!

- Ei preciosa!!!! Què gran!!!Com passa el temps!!!
Sembla que fos ahir que vaig començar a formar part del vostre grup de teatre dels dijous (que una mica de por em va fer el principi...) però de seguida em vau acceptar!!!Tots ereu tant makus!!! Amb aquella primera obra d'un grup classe que buscava director per una obra!!! T'enrecordes???jejejeeje La veritat és que em vau acceptar de seguida i em vaig sentir molt còmode amb el vostre grup, ja que estem, moltes gràcies!!!! I saps, últimament pensava molt en tu i en el súper paper que vas fer a La casa de Bernarda Alba!!!! Va ser una passada!!!lo be que et va quedar!!! i és que ara fa poc vaig estar assaigant per aquesta mateixa obra per fer-la per la ràdio (ràdio teatre) i fa res que la vaig gravar, i tot i què tinc un paper petit, sempre em recordava de totes vosaltres mentre assaigava i de lo bé que ens va sortir!!! Per si et fa gràcia, l'ametran el dia 27 de desembre a les 16:00 a ràdio Terrassa (89.4), ja ho saps!!
I doncs res, que espero que et vaigi tot súper súper bé, que em caus de conya, i m'alegro moltísssim d'haver tingut l'honor de conèixet, ja que ets la canya Martona!!! No canviis mai, i si ho fas que sigui per anar a millor i

No hay comentarios: